Персональний сайт
 Організаційні збори

ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У З КЛАСІ

1. Перелік навчальних предметів, які вивчаються у З класі, та їх характеристика.

2.  Основні вимоги до знань, умінь та навичок учнів.

3.  Ознайомлення з планом виховної роботи.

4.  Організаційні питання.

Основні вимоги до знань, умінь та навичок учнів. Закінчуючи третій клас, учні повинні вміти правильно, свідомо і виразно читати вголос цілими словами в темпі 65—80 слів за хвилину, мовчки — 85—140 слів; визначати (з допомогою вчителя) основну думку твору; групувати по­дії на головні і другорядні; складати план до прочитаного; формулю­вати запитання і завдання до тексту, пояснення вчителя, однокласни­кам під час опитування; складати розповіді за опорними словами; пра­ктично розрізняти жанри творів, тобто знати, що є казкою, оповіданням, віршем, байкою; переказувати (повно, вибірково, стисло, «своїми словами») зміст прочитаного. Третьокласники повинні вміти розрізня­ти такі елементи книжки: титульний лист, зміст, передмова (вступ), анотація, післямова. Важливо вчити дітей говорити в помірному темпі, чітко, вільно; уважно слухати співрозмовника.

Учні вчаться писати під диктовку текст із 55—65 слів, розбирати прості слова за будовою та за частинами мови, називати звуки у мов­леному слові (голосні та приголосні, а серед приголосних — тверді і м'які, дзвінкі й глухі) та букви, якими вони позначаються; визначати головні і другорядні члени речення.

Протягом року третьокласники мають засвоїти чимало знань з ма­тематики. Вони вчаться читати, записувати і порівнювати числа до 1000, виконувати усно позатабличне множення і ділення в межах 100, письмово — додавання і віднімання чисел у межах 1000 та письмово — множення і ділення на одноцифрове число. Учні розв'язують текстові арифметичні задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів і складені задачі; вчаться обчислювати площу і периметр прямокутника.

Третьокласники вчаться планувати майбутню діяльність, дотриму­ватися встановленого порядку виконання, доводити правоту своїх ду­мок, порівнювати предмети за різними ознаками, перевіряти результа­ти діяльності, контролювати послідовність виконання роботи та її проміжні результати.
П`ятниця, 03.05.2024, 04:20
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024