Персональний сайт
 ГРА — НЕ ПРОСТО ЗАБАВА

1. Значення гри для загального розвитку дитини.

2. „Домашні” ігри.

3.  Загальні правила ігор.

Шестирічний малюк пішов у школу. Він уважно слухає вчителя, виконує його вказівки, оволодіває знаннями, але психологічно ще за­лишається дитиною, яка любить гратися. Тобто зміна провідної у до­шкільному віці ігрової діяльності на навчальну відбувається не зразу, а поступово. Гра допомагає школяреві включатися у навчання, оволоді­вати складною «професією» учня. Вона впливає на розвиток пам'яті, мислення, уяви, сприяє процесу засвоєння знань, умінь і навичок, зба­гачує соціальний досвід дитини. Крім того, спільна гра з малюком має ще один важливий аспект: лише через спілкування з дитиною дорослий проникає в її душу, сприяє виникненню довіри і взаєморозуміння.

Учені по-різному класифікують ігри: творчі і з правилами; сюжет­но-рольові, дидактичні та ін. Ми поговоримо з вами про так звані «до­машні» ігри. Ви можете гратися з дітьми тоді, коли відпочиваєте чи го­туєте вечерю, йдете по вулиці або їдете в тролейбусі.

Наведемо деякі з них:

„Яке слово довше?”

Зараз ми з тобою будемо порівнювати слова. Я назву два слова, а ти ви­знач, яке з них довше. Запам'ятай: порівнювати треба самі слова, а не ті речі, які ними називаються.

Хвіст хвостик, черв'ячок змія, кіт котеня, ніж голка, річка стрічка.

„Знайди зайве слово”

Дуб, сосна, бузок, ялина. Капуста, слива, картопля, морква.

„Що я задумала?”

Я задумала якийсь предмет. Відгадай, що я задумала. Але для цього постав мені кілька запитань, які допоможуть тобі дізнатися про це.

„Хто більше скаже”

Позмагайтеся, хто з вас більше поставить запитань до одного і того ж об'єкта.

„Назви предмет”

Назви п'ять предметів жовтого (або іншого) кольору; п'ять предметів з пластмаси; п'ять предметів, однакових за формою ...

Загальні правила ігор

1. Гра повинна приносити радість і дитині, і дорослому.

2. Зацікавте дитину, але не змушуйте її гратися, не викликайте перенаси­чення грою.

3. Усі завдання діти повинні виконувати самостійно.

4. Завдання мусять бути посильними для дітей.

5. Більше хваліть за успіхи.

6. Не стримуйте рухову активність дитини, створюйте в грі невимушену обстановку.

7.  Влаштовуйте змагання на швидкість вирішення ігрових завдань. 

П`ятниця, 19.04.2024, 23:07
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024